Tom Burns
The Management of Innovation
Buch
The management of Innovation is one of the most influential books on organization theory and industrial sociology ever written. The main question it addresses--the relationship between an organization and its market and the technological environment--continues to preoccupy researchers and managers as innovation has even greater impact on organizational structures and competitiveness.
CHF 111.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Stalker, George M. / Stalker, G. M.
- ISBN: 978-0-19-828878-7
- EAN: 9780198288787
- Produktnummer: 22227350
- Verlag: OUP Oxford
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1994
- Seitenangabe: 308 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.8 cm 414 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 414
100 weitere Werke von Tom Burns:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.