Produktbild
Jerome D. (Hrsg.) Williams

Diversity in Advertising

Broadening the Scope of Research Directions

Ebook (PDF Format)

This volume grew out of the annual Advertising and Consumer Psychology conference sponsored by the Society for Consumer Psychology. Representing a collection of research from academics in the fields of social psychology, advertising, and marketing, the chapters all focus on discussing existing and needed research to face the challenges of diversity in the next millennium. The contributors are researchers who have pushed the envelope in understanding diversity in advertising, rather than merely relying on theoretical frameworks developed decades ago when the demographics of the population were much different. This volume provides a vast array… Mehr

CHF 60.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Lee, Wei-Na (Hrsg.) / Haugtvedt, Curtis P. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-61756-1
  • EAN: 9781135617561
  • Produktnummer: 17017474
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2004
  • Seitenangabe: 472 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 75'337 KB

6 weitere Werke von Jerome D. (Hrsg.) Williams:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.