Produktbild
John Allen (Hrsg.) Hendricks

The Twenty-First-Century Media Industry

Economic and Managerial Implications in the Age of New Media

Buch

The Twenty-First-Century Media Industry examines the role that new media technologies are having on the traditional media industry from a media management perspective. It provides an intriguing examination of how traditional media industries are adapting to new media technologies and evolving in the twenty-first century.

CHF 69.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7391-4004-8
  • EAN: 9780739140048
  • Produktnummer: 11446083
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 312 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.8 cm 482 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 482

13 weitere Werke von John Allen (Hrsg.) Hendricks:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.