The Twenty-First-Century Media Industry
Economic and Managerial Implications in the Age of New Media
The Twenty-First-Century Media Industry examines the role that new media technologies are having on the traditional media industry from a media management perspective. It provides an intriguing examination of how traditional media industries are adapting to new media technologies and evolving in the twenty-first century.
CHF 69.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-7391-4004-8
- EAN: 9780739140048
- Produktnummer: 11446083
- Verlag: Lexington Books
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.8 cm 482 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 482
13 weitere Werke von John Allen (Hrsg.) Hendricks:
Bewertungen
Anmelden