The Oxford Handbook of Gossip and Reputation
The Oxford Handbook of Gossip and Reputation provides an integrated and comprehensive understanding of both phenomena. Through twenty-five chapters from eminent experts, the Handbook explores current research on the antecedents, processes, and outcomes of the gossip-reputation link in contexts as diverse as online markets, non-industrial societies, modern firms, social networks, and schools.
CHF 177.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Wittek, Rafael (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-049408-7
- EAN: 9780190494087
- Produktnummer: 29542235
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 552 S.
- Masse: H25.4 cm x B17.9 cm x D4.0 cm 1'136 g
- Gewicht: 1136
Über den Autor
Francesca Giardini is Assistant Professor in Sociology at the University of Groningen.Rafael Wittek is Professor of Theoretical Sociology at the University of Groningen.
4 weitere Werke von Francesca (Hrsg.) Giardini:
Bewertungen
Anmelden