Produktbild
Frank R. (Hrsg.) Kardes

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

Ebook (EPUB Format)

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer Psychology, focuses on the most important recent developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with rich practical implications. More specifically, the chapters offer a novel and thought-provoking perspective on consumer-focused strategy--or the effects of marketing stimuli and activities on an integrated system of consumer processes and responses.Divided into four parts, this book:*offers new perspectives on consumer informatio… Mehr

CHF 59.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Herr, Paul M. (Hrsg.) / Nantel, Jacques (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-60180-5
  • EAN: 9781135601805
  • Produktnummer: 15002552
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 832 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 5'633 KB

7 weitere Werke von Frank R. (Hrsg.) Kardes:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.