Educating Science Teachers for Sustainability
This volume contains a unique compilation of research and reflections representing multiple vantage points stemming from different parts of the world that can help science educators and teacher educators in finding ways to meaningfully and purposefully embed sustainability into teaching and learning. It is a rich resource for exploring and contextualizing sustainability-oriented science education. At this time we find ourselves in a situation in which the earth's ecological system is under significant strain as a result of human activity. In the developed world people are asking How can we maintain our current standard of living? while those…
Mehr
CHF 153.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Hagevik, Rita (Hrsg.) / Feldman, Allan (Hrsg.) / Bloom, Mark (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-16411-3
- EAN: 9783319164113
- Produktnummer: 18387692
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 478 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 8'070 KB
- Auflage: 2015
- Abbildungen: 9 schwarz-weiße und 39 farbige Abbildungen, Bibliographie
1 weiteres Werk von Susan (Hrsg.) Stratton:
Bewertungen
Anmelden