Produktbild
David W. Cravens

Strategic Marketing

Buch

Strategic Marketing is a text and casebook that discusses the concepts and processes for gaining the competitive advantage in the marketplace. The author examines many components of a market-driven strategy, including technology, customer service, customer relationships, pricing, and the global economy. The text provides a strategic perspective and extends beyond the traditional focus on managing the marketing mix. The cases demonstrate how real companies build and implement effective strategies. David Cravens is well known in the marketing discipline and was the recipient of the Academy of Marketing Sciences Outstanding Marketing Educator Aw… Mehr

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-07-027543-0
  • EAN: 9780070275430
  • Produktnummer: 1148897
  • Verlag: Irwin
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 752 S.
  • Masse: H23.9 cm x B20.5 cm x D3.3 cm 1'406 g
  • Auflage: 6. A.
  • Gewicht: 1406

6 weitere Werke von David W. Cravens:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.