Produktbild
Robert F. Hartley

Marketing Mistakes and Successes

Buch

This best-selling casebook, now in its 12th edition, presents a series of real-life scenarios, packed with practical tips, insider insights, and marketing advice. In an engaging, conversational style, each story provides detailed analyses of the decisions and practices that led to major marketing wars, comebacks, mistakes, and successes. As a supplement or main text, this book can be used in a variety of courses, both undergraduate and graduate, ranging from introduction to marketing, marketing management and strategic marketing. Adopt the whole book, or choose the cases that best fit your syllabus through a simple three-step process in Wiley… Mehr

CHF 131.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Claycomb, Cindy
  • ISBN: 978-1-118-07846-4
  • EAN: 9781118078464
  • Produktnummer: 14930925
  • Verlag: Wiley
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 418 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.2 cm 603 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 603

5 weitere Werke von Robert F. Hartley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.