Fred S. Roberts
Measurement Theory
Volume 7: With Applications to Decisionmaking, Utility, and the Social Sciences
Buch
This book provides an introduction to measurement theory for non-specialists.
CHF 126.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-521-10243-8
- EAN: 9780521102438
- Produktnummer: 4364735
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 444 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.3 cm 670 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 670
18 weitere Werke von Fred S. Roberts:
Volume 7: With Applications to Decisionmaking, Utility, and the Social Sciences
Ebook (PDF Format)
CHF 154.80
Volume 7: With Applications to Decisionmaking, Utility, and the Social Sciences
Ebook (PDF Format)
CHF 82.50
Volume 7: With Applications to Decisionmaking, Utility, and the Social Sciences
Ebook (PDF Format)
CHF 71.00
Volume 7: With Applications to Decisionmaking, Utility, and the Social Sciences
Ebook (PDF Format)
CHF 98.05
Volume 7: With Applications to Decisionmaking, Utility, and the Social Sciences
Ebook (PDF Format)
CHF 59.00
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.