Produktbild
Stephen (Hrsg.) Brown

Imagining Marketing

Art, Aesthetics and the Avant-Garde

Ebook (PDF Format)

Imagination is a word that is widely used by marketing practitioners but rarely examined by marketing academics. This neglect is largely due to the imagination's 'artistic' connotations, which run counter to the 'scientific' mindset that dominates marketing scholarship. Of late, however, an artistic 'turn' has taken place in marketing research, and

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Patterson, Anthony (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-56550-4
  • EAN: 9781134565504
  • Produktnummer: 14486466
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'032 KB
  • Abbildungen: 2 schwarz-weiße Tabellen

25 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Brown:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.