Stephen (Hrsg.) Brown
Imagining Marketing
Art, Aesthetics and the Avant-Garde
Ebook (PDF Format)
Imagination is a word that is widely used by marketing practitioners but rarely examined by marketing academics. This neglect is largely due to the imagination's 'artistic' connotations, which run counter to the 'scientific' mindset that dominates marketing scholarship. Of late, however, an artistic 'turn' has taken place in marketing research, and
CHF 49.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Patterson, Anthony (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-134-56550-4
- EAN: 9781134565504
- Produktnummer: 14486466
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 320 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 4'032 KB
- Abbildungen: 2 schwarz-weiße Tabellen
25 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Brown:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.