Advances in International Marketing Voloume 12
This book addresses the need to move international advertising in new directions by summarizing existing knowledge in several areas, reporting findings of new studies, and providing future research directions. It is aimed both at scholars who have an interest in international advertising research as well as international advertising practitioners.
CHF 220.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Taylor, Charles R. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0950-4
- EAN: 9780762309504
- Produktnummer: 1450453
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Seitenangabe: 296 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 613 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 613
3 weitere Werke von C. R. (Hrsg.) Taylor:
Bewertungen
Anmelden