Produktbild
C. R. (Hrsg.) Taylor

Advances in International Marketing Voloume 12

Buch

This book addresses the need to move international advertising in new directions by summarizing existing knowledge in several areas, reporting findings of new studies, and providing future research directions. It is aimed both at scholars who have an interest in international advertising research as well as international advertising practitioners.

CHF 220.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Taylor, Charles R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7623-0950-4
  • EAN: 9780762309504
  • Produktnummer: 1450453
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.0 cm 613 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 613

3 weitere Werke von C. R. (Hrsg.) Taylor:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.