Produktbild
Christina (Hrsg.) Peter

Measuring Media Use and Exposure

Recent Developments and Challenges

Buch

The precise measurement of media use and exposure to media content posits currently one of the main methodological challenges in communication research. Against this background, new communication technologies have been gaining particular importance because they change existing patterns of media use and create new types of media use. At the same time, these technologies do not only present a challenge for communication research, but they also provide new opportunities for the assessment of media use.The volume regards current developments and trends in the measurement of media use and exposure from various perspectives. Contributions deal with… Mehr

CHF 43.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Naab, Teresa K. (Hrsg.) / Kühne, Rinaldo (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-86962-287-3
  • EAN: 9783869622873
  • Produktnummer: 27444129
  • Verlag: Herbert von Halem Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 357 S.
  • Masse: H21.5 cm x B14.2 cm x D2.6 cm 450 g
  • Reihenbandnummer: 14
  • Gewicht: 450

3 weitere Werke von Christina (Hrsg.) Peter:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.