Produktbild
Jeff French

Strategic Social Marketing

For Behaviour and Social Change

Ebook (PDF Format)

Adopting an international approach and offering a broader and contemporary perspective, this second edition of Strategic Social Marketing presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems, including: New ideas introducing core values and ways of thinking about behaviour and social change Integration of the latest concepts, research, and frameworks informing behaviour and social change efforts New vignettes and short case studies from leading thinkers in the field to illustrate concepts and ideas throughout the text The authors explore the r… Mehr

CHF 59.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gordon, Ross
  • ISBN: 978-1-5264-7164-2
  • EAN: 9781526471642
  • Produktnummer: 30880439
  • Verlag: SAGE Publications
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 576 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'531 KB
  • Auflage: Second Edition

Über den Autor


117272935

16 weitere Werke von Jeff French:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.