Produktbild
Ramakrishnan (Hrsg.) Ramanathan

Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models

Ebook (PDF Format)

Multiple Criteria Decision Making (MCDM) is a subfield of Operations Research, dealing with decision making problems. A decision-making problem is characterized by the need to choose one or a few among a number of alternatives. The field of MCDM assumes special importance in this era of Big Data and Business Analytics. In this volume, the focus will be on modelling-based tools for Business Analytics (BA), with exclusive focus on the sub-field of MCDM within the domain of operations research. The book will include an Introduction to Big Data and Business Analytics, and challenges and opportunities for developing MCDM models in the era of Big D… Mehr

CHF 69.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Mathirajan, Muthu (Hrsg.) / Ravindran, A. Ravi (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4987-5375-3
  • EAN: 9781498753753
  • Produktnummer: 23812880
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 386 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'068 KB
  • Abbildungen: 11 schwarz-weiße Fotos, 51 schwarz-weiße Zeichnungen, 67 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


99198672

8 weitere Werke von Ramakrishnan (Hrsg.) Ramanathan:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.