Produktbild
Heidi A. (Hrsg.) Campbell

Digital Religion

Understanding Religious Practice in New Media Worlds

Ebook (PDF Format)

Digital Religion offers a critical and systematic survey of the study of religion and new media. It covers religious engagement with a wide range of new media forms and highlights examples of new media engagement in all five of the major world religions. From cell phones and video games to blogs and Second Life, the book:provides a detailed review of major topicsincludes a series of case studies to illustrate and elucidate the thematic explorationsconsiders the theoretical, ethical and theological issues raised. Drawing together the work of experts from key disciplinary perspectives, Digital Religion is invaluable for students wanting to deve… Mehr

CHF 54.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-136-19448-1
  • EAN: 9781136194481
  • Produktnummer: 14499215
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'644 KB
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Heidi A. Campbell is Associate Professor of Communication at Texas A&M University, USA. Her books include Exploring Religious Community Online (Peter Lang, 2005) and When Religion Meets New Media (Routledge, 2010).

16 weitere Werke von Heidi A. (Hrsg.) Campbell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.