Produktbild
Fran (Hrsg.) Martin

Lifestyle Media in Asia

Consumption, Aspiration and Identity

Ebook (PDF Format)

Across Asia, consumer culture is increasingly shaping everyday life, with neoliberal economic and social policies increasingly adopted by governments who see their citizens as individualised, sovereign consumers with choices about their lifestyles and identities. One aspect of this development has been the emergence of new wealthy middle classes with lifestyle aspirations shaped by national, regional and global media - especially by a range of new popular lifestyle media, which includes magazines, television and mobile and social media. This book explores how far everyday conceptions and experiences of identity are being transformed by media… Mehr

CHF 50.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Lewis, Tania (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-56738-7
  • EAN: 9781317567387
  • Produktnummer: 20180965
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Plattform: PDF
  • Abbildungen: 20 schwarz-weiße Abbildungen, 20 schwarz-weiße Fotos

Über den Autor


Fran Martin is an Associate Professor and Reader in Cultural Studies at the University of Melbourne, Australia and an Australian Research Council Future Fellow. Tania Lewis is an Associate Professor in the School of Media and Communication at RMIT University, Melbourne, Australia.

10 weitere Werke von Fran (Hrsg.) Martin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.