David Cannon
Key Element Guide ITIL Service Strategy
Buch
The Service Strategy Key Element Guide provides a handy reference to the content contained within the core ITIL Service Strategy guidance and summarises its key elements. Service Strategy is a view of ITIL that aligns business and IT so that each brings out the best in the other. It ensures that every stage of the Service Lifecycle stays focused on the business case and relates to all the companion process elements that follow
CHF 17.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-11-331360-0
- EAN: 9780113313600
- Produktnummer: 17669533
- Verlag: The Stationery Office Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2012
- Seitenangabe: 168 S.
- Masse: H13.9 cm x B10.8 cm x D1.5 cm 154 g
- Auflage: 2nd ed
- Abbildungen: col. figs, tables
- Gewicht: 154
20 weitere Werke von David Cannon:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.