Native-Speakerism in Japan
Intergroup Dynamics in Foreign Language Education
The relative status of native and non-native speaker language teachers within educational institutions has long been an issue worldwide but until recently, the voices of teachers articulating their own concerns have been rare. This innovative volume explores language-based forms of prejudice against native-speaker teachers.
CHF 165.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Rivers, Damian J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84769-869-8
- EAN: 9781847698698
- Produktnummer: 21430403
- Verlag: Channel View Publications Ltd
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 296 S.
- Masse: H16.8 cm x B21.8 cm x D2.2 cm 494 g
- Gewicht: 494
- Sonstiges: Postgraduate, Research & Scholarly
10 weitere Werke von Stephanie Ann (Hrsg.) Houghton:
Bewertungen
Anmelden