Produktbild
Michael Schmid

History and philosophy of the media

Ebook (EPUB Format)

One can choose to study fish or one can choose to study the environment they swim in. One of the reviewers for the recent book Elusive Consumption Eric J. Arnold summed up the two approaches of market research with his nice little illustration. He goes on to say many traditional academic market researchers are like those who study the fish. Contributors to this volume [Elusive Consumption] are like those who opt to study the water. One can argue about which approach leads to catching more fish. My bet lies with those who explore the environment. For him, it is evident that the only way one can come close to evaluating the interaction between… Mehr

CHF 3.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-638-59553-7
  • EAN: 9783638595537
  • Produktnummer: 12866982
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 11 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 117 KB
  • Auflage: 1. Auflage

83 weitere Werke von Michael Schmid:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.