The Social Psychology of Good and Evil, Second Edition
CHF 127.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-4625-2540-9
- EAN: 9781462525409
- Produktnummer: 18868691
- Verlag: Guilford Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 542 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.3 cm x D3.6 cm 998 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 998
Über den Autor
Arthur G. Miller, PhD, is Professor Emeritus of Psychology at Miami University in Oxford, Ohio. Dr. Millers research and publications have focused on stereotyping and stigma, biases in attribution and social judgment, and judgmental reactions to diverse explanations of evil and violence. He recently coedited a special issue of the Journal of Social Issues: Milgram at 50: Exploring the Enduring Relevance of Psychology's Most Famous Studies.
5 weitere Werke von Arthur G. (Hrsg.) Miller:
Bewertungen
Anmelden