Virtual Globalization
Virtual Spaces/Tourist Spaces
This book examines the interrelationship between telecommunications and tourism in shaping the nature of space, place and the urban at the end of the twentieth century. They discuss how these agents are instrumental in the production of homogenous world-spaces, and how these, in turn, presuppose new kinds of political and cultural identity. This work will be of essential interest to scholars and students in the fields of sociology, geography, cultural studies and media studies.
CHF 49.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-134-56137-7
- EAN: 9781134561377
- Produktnummer: 18412470
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Seitenangabe: 288 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 1'666 KB
- Abbildungen: 3 schwarz-weiße Tabellen
4 weitere Werke von David (Hrsg.) Holmes:
Bewertungen
Anmelden