Produktbild
Chern Celine Schulz

Organising User Communities for Innovation Management

Buch

Firms are increasingly realising the importance of social networks. Such networks of customers can play an essential role in assisting firms to organise and prioritise the pool of user information regarding their needs, feedback on existing products as well as ideas for new products. To profit from these communities, it is essential to understand why they exist, how they function and which goals they pursue. Based on survey data from users who are members in user groups of the management software firm Computer Associates, Celine Schulz examines how groups of users can be organised and leveraged by firms for their innovation processes.

CHF 100.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Franke, Nikolaus (Hrsg.) / Harhoff, Dietmar (Hrsg.) / Henkel, Joachim (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-8349-2084-3
  • EAN: 9783834920843
  • Produktnummer: 5356435
  • Verlag: Gabler, Betriebswirt.-Vlg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 149 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.0 cm 253 g
  • Abbildungen: 5 Schwarz-Weiss- Abbildungen, 19 Schwarz-Weiss- Tabellen
  • Gewicht: 253

Über den Autor


Dr. Celine Schulz obtained her doctorate at the Institute for Innovation Research, Technology Management and Entrepreneurship (Ludwig-Maximilians-Universität Munich) under the supervision of Prof. Dietmar Harhoff, Ph.D.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.