Strategy Process
Enduring scholarly interest in the process of strategy making stems from an assumption that some ways of strategizing are more efficacious than others, and thus lead to higher firm performance in the long run. This volume explores a less visible side of the strategy process field, its sixteen chapters represent strategy process research.
CHF 192.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Porac, Joseph (Hrsg.) / Szulanski, Gabriel (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-1200-9
- EAN: 9780762312009
- Produktnummer: 1908161
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 552 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D3.3 cm 988 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 988
3 weitere Werke von Yves (Hrsg.) Doz:
Bewertungen
Anmelden