Produktbild
Martin (Hrsg.) Atzmueller

Mining, Modeling, and Recommending 'Things' in Social Media

4th International Workshops, MUSE 2013, Prague, Czech Republic, September 23, 2013, and MSM 2013, Paris, France, May 1, 2013, Revised Selected Papers

Buch

This book constitutes the thoroughly refereed joint post-workshop proceedings of the 4th International Workshop on Mining Ubiquitous and Social Environments, MUSE 2013, held in Prague, Czech Republic, in September 2013, and the 4th International Workshop on Modeling Social Media, MSM 2013, held in Paris, France, in May 2013.The 8 full papers included in the book are revised and significantly extended versions of papers submitted to the workshops. The focus is on collective intelligence in ubiquitous and social environments. Issues tackled include personalization in social streams, recommendations exploiting social and ubiquitous data, and eff… Mehr

CHF 56.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Chin, Alvin (Hrsg.) / Scholz, Christoph (Hrsg.) / Trattner, Christoph (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-14722-2
  • EAN: 9783319147222
  • Produktnummer: 17366123
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 151 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 2'584 g
  • Abbildungen: s/w. Abb.
  • Reihenbandnummer: 8940
  • Gewicht: 2584
  • Sonstiges: Research

11 weitere Werke von Martin (Hrsg.) Atzmueller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.