Produktbild
Juliet (Hrsg.) Langman

(Re)constructing Gender in a New Voice

A Special Issue of the Journal of Language, Identity, and Education

Ebook (PDF Format)

The articles in this special issue examine the relationship between gender identity and second language learning from a variety of perspectives, all of which share a basic grounding in sociocultural theories of learning and poststructural theories of language. (Re)constructing Gender in a New Voice presents a range of approaches to questions regarding the role of gender identity in a set of distinct local contexts. In this issue, Guest Editor Juliet Langman contends that an examination of the tensions between past and current ways of expressing identity will allow for continued theorizing on the nature of gender identity and its role in multi… Mehr

CHF 54.15

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4822-6955-0
  • EAN: 9781482269550
  • Produktnummer: 31310322
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 96 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 13'608 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Thomas Ricento, Division of Bicultural-Bilingual Studies, College of Education and Human Development, University of Texas, 6900 N. Loop 1604 West, San Antonio, TX 78249-0653. Fax: 210-458-5962. E-mail: tricento@utsa.edu Terrence Wiley, Division of Educational Leadership and Policy Studies, College of Education, Arizona State University, Main Campus, P.O. Box 872411, Tempe, AZ 85287-2411. Fax: 480-965-1880. E-mail: twiley@asu.edu

5 weitere Werke von Juliet (Hrsg.) Langman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.