Produktbild
Tula (Hrsg.) Giannini

Museums and Digital Culture

New Perspectives and Research

Buch

This book explores how digital culture is transforming museums in the 21st century. Offering a corpus of new evidence for readers to explore, the authors trace the digital evolution of the museum and that of their audiences, now fully immersed in digital life, from the Internet to home and work. In a world where life in code and digits has redefined human information behavior and dominates daily activity and communication, ubiquitous use of digital tools and technology is radically changing the social contexts and purposes of museum exhibitions and collections, the work of museum professionals and the expectations of visitors, real and virtua… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bowen, Jonathan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-97456-9
  • EAN: 9783319974569
  • Produktnummer: 27734542
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 590 S.
  • Masse: H24.2 cm x B16.4 cm x D3.5 cm 1'128 g
  • Abbildungen: Book; Bibliographie
  • Gewicht: 1128

1 weiteres Werk von Tula (Hrsg.) Giannini:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.