Produktbild
Minwir (Hrsg.) Al-Shammari

Customer-Centric Knowledge Management

Concepts and Applications

Buch

Provides a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation. It seeks to expand the literature and business practices and contributes to the dynamic and emerging fields of organisational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technologies (ICTs).

CHF 193.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-61350-089-7
  • EAN: 9781613500897
  • Produktnummer: 11310391
  • Verlag: Information Science Reference
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 332 S.
  • Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.2 cm 1'099 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1099

7 weitere Werke von Minwir (Hrsg.) Al-Shammari:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.