Customer-Centric Knowledge Management
Concepts and Applications
Provides a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation. It seeks to expand the literature and business practices and contributes to the dynamic and emerging fields of organisational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technologies (ICTs).
CHF 193.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-61350-089-7
- EAN: 9781613500897
- Produktnummer: 11310391
- Verlag: Information Science Reference
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 332 S.
- Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.2 cm 1'099 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1099
7 weitere Werke von Minwir (Hrsg.) Al-Shammari:
Bewertungen
Anmelden