Produktbild
Donald E. Campbell

Incentives

Motivation and the Economics of Information

Ebook (PDF Format)

When incentives work well, individuals prosper. When incentives are poor, the pursuit of self-interest is self-defeating. This book is wholly devoted to the topical subject of incentives from individual, collective, and institutional standpoints. This third edition is fully updated and expanded, including a new section on the 2007-08 financial crisis and a new chapter on networks as well as specific applications of school placement for students, search engine ad auctions, pollution permits, and more. Using worked examples and lucid general theory in its analysis, and seasoned with references to current and past events, Incentives: Motivation… Mehr

CHF 62.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-108-54795-6
  • EAN: 9781108547956
  • Produktnummer: 26359729
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'284 KB

8 weitere Werke von Donald E. Campbell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.