Produktbild
Sorin Adam (Hrsg.) Matei

Transparency in Social Media

Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions

Buch

The volume presents, in a synergistic manner, significant theoretical and practical contributions in the area of social media reputation and authorship measurement, visualization, and modeling. The book justifies and proposes contributions to a future agenda for understanding the requirements for making social media authorship more transparent. Building on work presented in a previous volume of this series, Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets, this book discusses new tools, applications, services, and algorithms that are needed for authoring content in a real-time publishing world. These insights may help people who… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Russell, Martha G. (Hrsg.) / Bertino, Elisa (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-18551-4
  • EAN: 9783319185514
  • Produktnummer: 31954265
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 318 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 6'679 g
  • Auflage: 1st ed. 2015
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, schwarz-weiss
  • Gewicht: 6679
  • Sonstiges: Research

13 weitere Werke von Sorin Adam (Hrsg.) Matei:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.