Produktbild
Zheng Qin

E-Commerce Strategy

Ebook (PDF Format)

E-Commerce Strategy builds awareness and sharpens readers' understanding of the key issues about e-commerce strategies. To link theory of e-commerce strategy with practice in the real world, it brings together theoretical perspectives based on academic research, integrated use of technologies and large amount of cases, especially those of China. With regard to the innovative technical standards and frameworks, it proposes strategic analysis from a technical point of view. The book is intended for postgraduate students in e-commerce and computer science as well as government officials, entrepreneurs and managers.Prof. Zheng Qin is the Director… Mehr

CHF 126.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Chang, Yang / Li, Shundong / Li, Fengxiang
  • ISBN: 978-3-642-39414-0
  • EAN: 9783642394140
  • Produktnummer: 18250316
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 351 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'469 KB
  • Auflage: 2014
  • Abbildungen: Bibliographie

10 weitere Werke von Zheng Qin:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.