Produktbild
Diana Zuckerman

Big World, Small Screen

The Role of Television in American Society

Buch

Three themes guide this work. First, we are concerned with the uses by and influences of television on certain populations - children, the elderly, women, and minorities. Second, we attempt to go beyond the issues of violence and aggression to consider a wide range of topics. Third, we examine both the positive and negative influences of the medium as it is and as it might be.

CHF 23.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wilcox, Brian L. / Huston, Aletha C. / Donnerstein, Edward I. / Fairchild, Halford H. / Feshbach, Norman D. / Katz, Phyllis A. / Murray, John P. / Rubinstein, Eli A.
  • ISBN: 978-0-8032-7263-7
  • EAN: 9780803272637
  • Produktnummer: 1152512
  • Verlag: University of Nebraska Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1992
  • Seitenangabe: 196 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.2 cm 242 g
  • Auflage: New ed
  • Abbildungen: 7figs.3tabs.
  • Gewicht: 242

Über den Autor


Nine psychologists, members of the Task Force on Television and Society appointed by the American Psychological Association, have collaborated on Big World, Small Screen.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.