Produktbild
Caroline Fehl

Recognition in International Relations

Rethinking a Political Concept in a Global Context

Ebook (PDF Format)

Recognition is a basic human need, but it is not a panacea to all societal ills. This volume assembles contributions from International Relations, Political Theory and International Law in order to show that recognition is a gradual process and an ambiguous concept both in theory and political practice.

CHF 88.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Kolliarakis, Georgios / Daase, C. (Hrsg.) / Geis, A. (Hrsg.) / Boxill, Roger (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-137-46472-9
  • EAN: 9781137464729
  • Produktnummer: 19634360
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 284 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'648 KB
  • Auflage: 2015
  • Abbildungen: Bibliographie

Über den Autor


Alyson J. K. Bailes, University of Iceland, Iceland Janusz Biene, Goethe University Frankfurt, Germany Sven-Eric Fikenscher, John F. Kennedy School of Government, United States Carolin Goerzig, Virginia Commonwealth University, United States Volker M. Heins, Institute for Advanced Study in the Humanities (KWI), Germany Claudia Hofmann, American University in Washington D.C., United States Mattias Iser, Binghamton University, United States Lena Jaschob, Goethe University Frankfurt, Germany Michelle Murray, Bard College, United States Stefan Oeter, University of Hamburg Law School, Germany Nicholas Onuf, Florida International University, United States Rebecca Richards, Lancaster University, United Kingdom Erik Ringmar, Lund University, Sweden Brad R. Roth, Wayne State University, United States Robert Smith, Coventry University, United Kingdom Reinhard Wolf, Goethe University Frankfurt, Germany.

7 weitere Werke von Caroline Fehl:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.