Produktbild
Sidney J. Levy

Brands, Consumers, Symbols and Research: Sidney J Levy on Marketing

Buch

Sidney J Levy is an internationally recognized writer whose ideas began to influence marketing executives in the late 1940s. They continue to impact today on: how we think about marketing's role in management; how managers develop product and brands; how they understand their consumers; and how corporate and academic researchers investigate marketplace concerns.Brands, Consumers, Symbols and Research is a comprehensive collection of Sidney J Levy's essays and studies of marketing.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rook, Dennis W.
  • ISBN: 978-0-7619-1697-0
  • EAN: 9780761916970
  • Produktnummer: 1540770
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 608 S.
  • Masse: H25.3 cm x B18.1 cm x D3.1 cm 1'034 g
  • Auflage: New
  • Gewicht: 1034

3 weitere Werke von Sidney J. Levy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.