Produktbild
Yogesh K. Dwivedi

Mobile Marketing Channel

Online Consumer Behavior

Ebook (PDF Format)

This book attempts to address, explore, and conceptualize the epistemological paradigms of SMS as an alternative marketing channel or in combination with other existing traditional channels. It promotes a multichannel strategy in the light of synthesized marketing distribution, consumer behavior, and information and communication technology (ICT)-related behavioral theory to develop, establish, and launch a guiding theory and practice for this emerging area. Usage of mobile phones and hand-held wireless devices is growing and diffusing so quickly that 21st century marketing managers find a great potential for this wireless channel to be the m… Mehr

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Shareef, Mahmud Akhter / Kumar, Vinod
  • ISBN: 978-3-319-31287-3
  • EAN: 9783319312873
  • Produktnummer: 19866363
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'938 KB

57 weitere Werke von Yogesh K. Dwivedi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.