Customer Service Management in Africa
A Strategic and Operational Perspective
Customer Service Management in Africa: A Strategic and Operational Perspective (978-0-367-14337-4, K410515)Customer Service is Changing! The message of 34 authors featured in Customer Service Management in Africa: A Strategic and Operational Perspective is clear: Today's consumers are no longer 'passive audiences' but 'active players' that engage with businesses at each stage of product or service design and delivery systems. Consumer demands and expectations are also increasingly being dictated by changing personal preferences, enhanced access to information and expanding digital reality. The customer service principles - strategic and opera…
Mehr
CHF 59.35
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Adeola, Ogechi (Hrsg.) / Lituchy, Terri (Hrsg.) / Amartey, Abednego Feehi Okoe (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-429-63343-0
- EAN: 9780429633430
- Produktnummer: 33997064
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 360 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 10'722 KB
- Auflage: 1. Auflage
- Abbildungen: 15 schwarz-weiße Abbildungen
Über den Autor
118012608
11 weitere Werke von Robert Ebo (Hrsg.) Hinson:
Bewertungen
Anmelden