Lisa Jacobson
Raising Consumers
Children and the American Mass Market in the Early Twentieth Century
Buch
This provocative book examines the social, economic, and cultural forces that produced and ultimately legitimized a distinctive children's consumer culture in the early twentieth century.
CHF 145.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-231-11388-5
- EAN: 9780231113885
- Produktnummer: 1408734
- Verlag: Columbia University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 320 S.
- Masse: H23.6 cm x B16.4 cm x D1.9 cm 581 g
- Abbildungen: 47 photos
- Gewicht: 581
- Sonstiges: Tertiary Education (US: College)
29 weitere Werke von Lisa Jacobson:
Children and the American Mass Market in the Early Twentieth Century
Ebook (PDF Format)
CHF 38.70
Children and the American Mass Market in the Early Twentieth Century
Ebook (EPUB Format)
CHF 14.50
Children and the American Mass Market in the Early Twentieth Century
Ebook (EPUB Format)
CHF 14.50
Children and the American Mass Market in the Early Twentieth Century
Ebook (EPUB Format)
CHF 38.70
Children and the American Mass Market in the Early Twentieth Century
Ebook (EPUB Format)
CHF 91.60
Children and the American Mass Market in the Early Twentieth Century
Ebook (EPUB Format)
CHF 68.35
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.