Produktbild
Daniel (Hrsg.) Miller

Car Cultures

Ebook (PDF Format)

Anyone who assumes that a car is simply a means to get from point A to point B, or who even thinks that they know what a car is, should read this book. Profoundly shaped by culture, the car gives rise to a wide range of emotions, from guilt about the environment in the UK to aboriginal concerns with car corpses, to struggles to keep the creatures alive with everything but the proper spare parts in West Africa. Cars and their landscapes prove central to human life from its most intimate to the widest sense of global crisis, and are capable of inspiring epic passions. From road rage in Western Europe to the struggles of cab driving in Africa to… Mehr

CHF 41.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-00-018461-7
  • EAN: 9781000184617
  • Produktnummer: 34171728
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'278 KB

Über den Autor


Daniel Miller is Professor of Anthropology, University College London. Recent books include 'A Theory of Shopping' and 'The Internet: An Ethnographic Approach' (with Don Slater).

37 weitere Werke von Daniel (Hrsg.) Miller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.