Produktbild
Norbert (Hrsg.) Schwarz

Context Effects in Social and Psychological Research

Buch

0 e The contributors to this book review our current knowledge of context effects in survey research, psychological testing, and social judgement. Drawing on recent developments in cognitive psychology, they offer theoretical accounts of the conditions that lead to the emergence of various context effects and report a number of new experimental studies. At stake now are clear, practical needs in the structuring of reliable tests, and a strong interest to develop a coherent theoretical framework to assess and scrutinize context effects, in addition to the desire to align some of the findings in survey research studies with the discoveries made… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sudman, Seymour (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4612-7695-1
  • EAN: 9781461276951
  • Produktnummer: 13329513
  • Verlag: Springer New York
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 372 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.0 cm 563 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 1992
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 563

21 weitere Werke von Norbert (Hrsg.) Schwarz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.