Produktbild
Derek Layder

New Strategies in Social Research: An Introduction and Guide

Buch

This book provides a new and innovative introduction to the methodology of social research. The aim of the author is to provide a bridge between recent theoretical debates in the social sciences and methodological issues. It is not just a 'how to' book for social researchers, or simply a description of research techniques. Rather, the work seeks to develop new strategies of research by marrying new perspectives in social analysis to problems of concrete research. The result is a text which is accessible yet sophisticated. Apart from developing an original argument about research, the book is also designed as a resource text for students and m… Mehr

CHF 37.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7456-0881-5
  • EAN: 9780745608815
  • Produktnummer: 8357941
  • Verlag: Polity Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1993
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Masse: H23.2 cm x B15.4 cm x D2.7 cm 348 g
  • Gewicht: 348

Über den Autor


Derek Layder is the author of The Realist Image in Social Science (Macmillan, 1990). He is Reader in Sociology at the University of Leicester.

29 weitere Werke von Derek Layder:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.