Produktbild
Brett Christophers

Envisioning Media Power

On Capital and Geographies of Television

Buch

Envisioning Media Power develops an original geographical perspective on the nature and exercise of power in the international television economy. It uses theories of political economy as the basis for a comparative empirical examination of the UK and New Zealand television markets, while closely considering these markets' respective relationships with the US market and its globally influential media corporations. In fleshing out this geographical perspective, the book critically addresses the power to produce, reproduce, and extract profit from territorialized media markets. To understand such powers, the book examines processes of creation… Mehr

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7391-2345-4
  • EAN: 9780739123454
  • Produktnummer: 10179732
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 482 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.8 cm 734 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 734

25 weitere Werke von Brett Christophers:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.