Produktbild
Stefan M. Knoll

Thinking and Leading in the Digital Age

Buch

Digitization is a challenge for everyone who carries leadership responsibility. But does this mean that those responsible have to rethink everything that pertains to leading the company and their employees? Stefan M. Knoll, who has a PhD in law and is a successful entrepreneur, chooses an exciting new approach that contextualizes thinking about leadership in a philosophical and literary framework and draws interesting parallels to the military strategy of mission command. A thought-provoking impulse worth reading with practical relevance.

CHF 41.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hyatt, Millay (Übers.)
  • ISBN: 978-3-8005-1732-9
  • EAN: 9783800517329
  • Produktnummer: 32938198
  • Verlag: Recht Und Wirtschaft GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 163 S.
  • Originaltitel: Denken und Führen in Zeiten der Digitalisierung
  • Masse: H21.1 cm x B0.9 cm x D1.6 cm 235 g
  • Gewicht: 235

Über den Autor


Dr. Stefan M. Knoll is a jurisprudent, an Officer in the German Army and an entrepreneur with over thirty years of leadership experience.

1 weiteres Werk von Stefan M. Knoll:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.