International Business and Tourism
Global Issues, Contemporary Interactions
Explores what is possibly the most unrecognized of international service industries, placing tourism in the context of contemporary globalization and trade in services. This textbook provides fresh perspectives on tourism as a form of international business, and the implications for firms, the state and individuals.
CHF 59.35
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Hall, C. Michael (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-134-09657-2
- EAN: 9781134096572
- Produktnummer: 18401996
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 304 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 2'065 KB
- Abbildungen: 16 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Fotos, 9 schwarz-weiße Zeichnungen, 47 schwarz-weiße Tabellen
9 weitere Werke von Tim (Hrsg.) Coles:
Bewertungen
Anmelden