Produktbild
Craig Scott

Anonymous Agencies, Backstreet Businesses, and Covert Collectives

Rethinking Organizations in the 21st Century

Ebook (EPUB Format)

Many of today's organizations live in public; they devote extensive resources to branding, catching the public eye, and capitalizing on the age of transparency. But, at the same time, a growing number of companies and other collectives are flying under the radar, concealing their identities and activities. This book offers a framework for thinking about how organizations and their members communicate identity to relevant audiences. Considering the degree to which organizations reveal themselves, the extent to which members express their identification with the organization, and whether the audience is public or local, author Craig R. Scott de… Mehr

CHF 69.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8047-8563-1
  • EAN: 9780804785631
  • Produktnummer: 23012489
  • Verlag: Stanford University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'697 KB
  • Auflage: 1. Auflage

Über den Autor


Craig Scott

17 weitere Werke von Craig Scott:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.