Produktbild
James (Solist) Rhem

Clickers in the Classroom: Using Classroom Response Systems to Increase Student Learning

Buch

Presents a brief history of the development of classroom response systems and a survey of empirical research to provide a context for current best practices, and then presents seven chapters providing authentic, effective examples of the use of clickers across a wide range of academic disciplines, demonstrating how they can be effective in helping students to recognize their misconceptions and grasp fundamental concepts.

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Goldstein, David S. (Hrsg.) / Wallis, Peter D. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-62036-280-8
  • EAN: 9781620362808
  • Produktnummer: 17359824
  • Verlag: Stylus Pub Llc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Masse: H25.4 cm x B12.2 cm x D1.0 cm 227 g
  • Gewicht: 227

Über den Autor


David S. Goldstein is Director of the Teaching and Learning Center and Senior Lecturer in the School of Interdisciplinary Arts and Sciences at the University of Washington, Bothell, USA. Peter D. Wallis is Instructional Technologist of Information Technologies at the University of Washington, Seattle, USA.

4 weitere Werke von James (Solist) Rhem:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.