Produktbild
Gary Armstrong

Marketing: An Introduction plus Pearson MyLab Marketing with Pearson eText, Global Edition

Buch

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States. For undergraduate principles of marketing courses.This package includes MyLab. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how customer value -- creating it and capturing it -- drives effective marketing strategies. The 14th Edition reflects the major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement, and relationships, leav… Mehr

CHF 90.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kotler, Philip / Opresnik, Marc Oliver
  • ISBN: 978-1-292-29499-5
  • EAN: 9781292294995
  • Produktnummer: 30988306
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Masse: 1'460 g
  • Auflage: 14. A.
  • Abbildungen: Buch; Access Card für Digitales Produkt
  • Gewicht: 1460

77 weitere Werke von Gary Armstrong:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.