Robert Audi
Business Ethics and Ethical Business
Buch
Business Ethics and Ethical Business is a brief yet remarkably comprehensive introduction to the thought-provoking field of business ethics. The book is organized into three parts that cover the role of business in society, the ethics of internal management, and the challenges of international business. It introduces the standards essential in business ethics, explores a wide range of issues using concrete examples, and provides analytical tools for guidingethical decisions in the real world. The volume is enhanced by an appendix containing sixteen short case scenarios modelled on ethical problems in business.
CHF 44.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-19-536910-6
- EAN: 9780195369106
- Produktnummer: 22780424
- Verlag: Oxford University Press Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 176 S.
- Masse: H21.8 cm x B14.1 cm x D1.0 cm 220 g
- Gewicht: 220
- Sonstiges: Undergraduate
69 weitere Werke von Robert Audi:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.