International Business and Europe in Transition
This volume of the Academy of International Business series looks at International Business in the context of a rapidly changing Europe. Leading contributors have come together to present the latest research, attempting to answer a number of important questions: * is the vision of a Single European market realistic? * what are the barriers to its achievement? * what are the prospects for Eastern Europe? * how should firms enter East European markets? * what does the process of transition imply for corporate policy?
CHF 239.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Yamin, Mo (Hrsg.) / Young, Stephen (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-333-64196-5
- EAN: 9780333641965
- Produktnummer: 20005687
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1996
- Seitenangabe: 266 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.8 cm 581 g
- Auflage: 1996
- Gewicht: 581
5 weitere Werke von Fred (Hrsg.) Burton:
Bewertungen
Anmelden