Stuart Cunningham
Australian Television and International Mediascapes
Buch
Stuart Cunningham and Elizabeth Jacka describe the origins and operation of the Australian industry and the increasing globalisation of the television marketplace. Their book examines the television cultures of the countries importing Australian programs, and assesses the reasons for the success or failure of various programs.
CHF 80.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-521-46974-6
- EAN: 9780521469746
- Produktnummer: 1689525
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 306 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.8 cm 473 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 473
41 weitere Werke von Stuart Cunningham:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.