Produktbild
Jorge (Hrsg.) Casillas

Marketing Intelligent Systems Using Soft Computing

Managerial and Research Applications

Buch

The success of companies is partly dependent on the generation of suitable knowledge upon which to base decision-making, and due to the centrality of the marketing function in organizations, marketing-related knowledge is of strategic relevance. In this connection, it is unlikely to reach a full understanding of any set of systems supporting marketing management without paying the necessary attention to the Artificial Intelligence-based methodologies applied to aid marketing-related decisions. However, as yet these methods are both under-developed and under-used.This book represents a notable and creative step forward in this respect. The edi… Mehr

CHF 258.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Martínez López, Francisco J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-15605-2
  • EAN: 9783642156052
  • Produktnummer: 31957494
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 478 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm 1'900 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Reihenbandnummer: 258
  • Gewicht: 1900
  • Sonstiges: Research

12 weitere Werke von Jorge (Hrsg.) Casillas:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.