Produktbild
Léonie (Hrsg.) Rennie

Integrating Science, Technology, Engineering, and Mathematics

Issues, Reflections, and Ways Forward

Ebook (EPUB Format)

How can curriculum integration of school science with the related disciplines of technology, engineering and mathematics (STEM) enhance students' skills and their ability to link what they learn in school with the world outside the classroom? Featuring actual case studies of teachers' attempts to integrate their curriculum, their reasons for doing so, how they did it, and their reflections on the outcomes, this book encourages science educators to consider the purposes and potential outcomes of this approach and raises important questions about the place of science in the school curriculum. It takes an honest approach to real issues that aris… Mehr

CHF 48.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Venville, Grady (Hrsg.) / Wallace, John (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-63668-4
  • EAN: 9781136636684
  • Produktnummer: 13869890
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 160 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'145 KB
  • Abbildungen: 9 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Léonie Rennie is a Professor in the Science and Mathematics Education Centre at Curtin University in Western Australia.Grady Venville is Professor of Science Education, Graduate School of Education, University of Western Australia.John Wallace is a Professor at the Ontario Institute for Studies in Education, University of Toronto.

3 weitere Werke von Léonie (Hrsg.) Rennie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.